W roku 1993 rozpoczyna studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Po pierwszym roku przechodzi do pracowni Profesora Jana Szancenbacha. Po kilku latach w pracowni dostaje wyróżnienie. Wyjazd do Australii przerywa twórczość i kontakt z profesorem, jego opiniami. Zaczyna się nowy okres ciężkiej pracy w Sydney Institute of Technology, w studio malarskim w dzielnicy Pyrmont. Artystka otrzymuje propozycje wystawy z Konsulatu Polskiego i MLC Gallery, potem wystawy pokonkursowe w Global Gallery, Salon The Refuses, Marlene Antico Gallery, udział w zbiorowej wystawie w Saitamie w Museum of Modern Art, Japonia. Po powrocie do Polski kontynuuje studia na wydziale malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie w pracowni Prof. Sławomira Karpowicza, gdzie w 2000 roku broni pracę dyplomową pt. "Anatomia czasu w martwej naturze". W 2006 roku otrzymuje stypendium The Pollock-Krasner Foundation, NY, USA www.pkf.org.
akryl na płótnie, 80 x 90 cm
sygnowany i opisany na odwrocie: ‘Adamczak 2015 "For Van Gogh"’
W roku 1993 rozpoczyna studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Po pierwszym roku przechodzi do pracowni Profesora Jana Szancenbacha. Po kilku latach w pracowni dostaje wyróżnienie. Wyjazd do Australii przerywa twórczość i kontakt z profesorem, jego opiniami. Zaczyna się nowy okres ciężkiej pracy w Sydney Institute of Technology, w studio malarskim w dzielnicy Pyrmont. Artystka otrzymuje propozycje wystawy z Konsulatu Polskiego i MLC Gallery, potem wystawy pokonkursowe w Global Gallery, Salon The Refuses, Marlene Antico Gallery, udział w zbiorowej wystawie w Saitamie w Museum of Modern Art, Japonia. Po powrocie do Polski kontynuuje studia na wydziale malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie w pracowni Prof. Sławomira Karpowicza, gdzie w 2000 roku broni pracę dyplomową pt. "Anatomia czasu w martwej naturze". W 2006 roku otrzymuje stypendium The Pollock-Krasner Foundation, NY, USA www.pkf.org.