praca wystawiana:
1991 - Galeria Labirynt, Lublin; 1992 - Galeria Zachęta - Mały Salon, Warszawa;
1999 - "Poczucie sakrum" Centrum Sztuki, Toruń; 2001-2002 - "Transkulturowe wizje" - wystawa polsko-amerykańska, Szczecin, Chicago
- Dwuletnia ekspozycja rze¼by w kościele pokamedulskim na Bielanach w Warszawie
- Taras, ul. Orla 8
22.06.-15.07.2007 - "Tym którzy kochają wiatr. Życie według Jana Pawła II", Galeria Miejska BWA, Bydgoszcz
Tytuł "Dla tych którzy kochają wiatr" pochodzi z homilii Jana Pawła II wygłoszonej w Koszalinie w czerwcu 1991 r. Obiekt zamknięty, zatytułowany "Tym, którzy kochają wiatr", zadedykowany został pamięci Jana Pawła II i nawiązuje do słów z Ewangelii św. Jana: "Wiatr wieje, kędy chce; szum jego słyszysz, ale nie wiesz, skąd przychodzi i dokąd zdąża; tak samo bywa z każdym, kto się z Ducha narodził" (Jana 3,8). Bryła węgla, którą położyła artystka na wialni podczas ekspozycji w bydgoskim BWA, to wspomnienie tragicznych wydarzeń w kopalni Halemba w 2006. Stara wialnia oddzielająca ziarno od plew jest jak moc Ducha Prawdy, której poznanie wyzwala człowieka.
Życie według Jana Pawła II - Piękno to Prawda
technika własna, mixed media; wymiary: 102,5 x 135 x 71,5 cm
praca wystawiana:
1991 - Galeria Labirynt, Lublin; 1992 - Galeria Zachęta - Mały Salon, Warszawa;
1999 - "Poczucie sakrum" Centrum Sztuki, Toruń; 2001-2002 - "Transkulturowe wizje" - wystawa polsko-amerykańska, Szczecin, Chicago
- Dwuletnia ekspozycja rze¼by w kościele pokamedulskim na Bielanach w Warszawie
- Taras, ul. Orla 8
22.06.-15.07.2007 - "Tym którzy kochają wiatr. Życie według Jana Pawła II", Galeria Miejska BWA, Bydgoszcz
Tytuł "Dla tych którzy kochają wiatr" pochodzi z homilii Jana Pawła II wygłoszonej w Koszalinie w czerwcu 1991 r. Obiekt zamknięty, zatytułowany "Tym, którzy kochają wiatr", zadedykowany został pamięci Jana Pawła II i nawiązuje do słów z Ewangelii św. Jana: "Wiatr wieje, kędy chce; szum jego słyszysz, ale nie wiesz, skąd przychodzi i dokąd zdąża; tak samo bywa z każdym, kto się z Ducha narodził" (Jana 3,8). Bryła węgla, którą położyła artystka na wialni podczas ekspozycji w bydgoskim BWA, to wspomnienie tragicznych wydarzeń w kopalni Halemba w 2006. Stara wialnia oddzielająca ziarno od plew jest jak moc Ducha Prawdy, której poznanie wyzwala człowieka.