Absolwentka stołecznej ASP, gdzie studiowała pod kierunkiem Władysława Skoczylasa i Edmunda Bartłomiejczyka. W latach międzywojennych uczestniczyła w konkursach graficznych uzyskując nagrody, eksponowała swoje prace na salonach Instytutu Propagandy Sztuki, na obu Międzynarodowych Wystawach Drzeworytów w Warszawie (1933, 1936) a także na międzynarodowych wystawach za granicą - we Florencji, Mediolanie, Bolonii, Turynie, Marsylii, Paryżu i Chicago. W 1932 roku artystka uzyskała nowe efekty graficzne przez zastosowanie w drzeworycie białego druku na czarnym papierze, co przyniosło jej uznanie w prasie francuskiej i włoskiej. W 1933 podjęła pracę w szkolnictwie prowadząc w Warszawie tkalnię (projektowanie i tkanie kilimów). Po wojnie uprawiała głównie malarstwo i rysunek, uczestniczyła w wielu wystawach w kraju, miała też wystawę indywidualną w Londynie.
Drzeworyt, bibułka; 9,5 x 6,5 cm (kompozycja)
Sygnowany ołówkiem pod ryciną; J.R.Giedroyć
Absolwentka stołecznej ASP, gdzie studiowała pod kierunkiem Władysława Skoczylasa i Edmunda Bartłomiejczyka. W latach międzywojennych uczestniczyła w konkursach graficznych uzyskując nagrody, eksponowała swoje prace na salonach Instytutu Propagandy Sztuki, na obu Międzynarodowych Wystawach Drzeworytów w Warszawie (1933, 1936) a także na międzynarodowych wystawach za granicą - we Florencji, Mediolanie, Bolonii, Turynie, Marsylii, Paryżu i Chicago. W 1932 roku artystka uzyskała nowe efekty graficzne przez zastosowanie w drzeworycie białego druku na czarnym papierze, co przyniosło jej uznanie w prasie francuskiej i włoskiej. W 1933 podjęła pracę w szkolnictwie prowadząc w Warszawie tkalnię (projektowanie i tkanie kilimów). Po wojnie uprawiała głównie malarstwo i rysunek, uczestniczyła w wielu wystawach w kraju, miała też wystawę indywidualną w Londynie.