Ur. w 1988 r. W 2014 obroniła dyplom magisterski oraz aneks z malarstwa na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie. Stypendystka rektora UMCS. Nagrody i wyróżnienia m.in.: I miejsce w konkursie na plakat promujący rozwój technologii gazu skroplonego (LNG), wyróżnienie w I Międzynarodowym Konkursie Kaszubskiej Sztuki Wizualnej CASSUBIA VISUALES. Udział w wystawach, m.in.:  24 Biennale Plakatu Polskiego Katowice 2015, Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej Kraków 2015, IV Przegląd Młodej Sztuki Świeża Krew Galeria SOCATO, Wrocław 2014. W swoich obrazach podejmuje zagadnienia dotyczące człowieka i przestrzeni społecznej oraz kulturowej, w jakiej na co dzień on funkcjonuje. Przedstawia to w sposób metaforyczny. Poprzez zastosowanie różnorodnych układów form geometrycznych stara się stworzyć iluzję trójwymiarowej, abstrakcyjnej przestrzeni. W pracach występuje zróżnicowana materia malarska - zestawienie fragmentów laserunkowej podmalówki i węglowego szkicu z gęstą fakturą farby. Obrazy cechuje zawężona gama barwna.

13
Iwona GABRYŚ (ur. 1988)

Człowiek walczący nr 24, 2016

akryl, suchy pastel, węgiel, płótno, 70 x 100 cm,sygn. na odwrocie

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Ur. w 1988 r. W 2014 obroniła dyplom magisterski oraz aneks z malarstwa na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie. Stypendystka rektora UMCS. Nagrody i wyróżnienia m.in.: I miejsce w konkursie na plakat promujący rozwój technologii gazu skroplonego (LNG), wyróżnienie w I Międzynarodowym Konkursie Kaszubskiej Sztuki Wizualnej CASSUBIA VISUALES. Udział w wystawach, m.in.:  24 Biennale Plakatu Polskiego Katowice 2015, Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej Kraków 2015, IV Przegląd Młodej Sztuki Świeża Krew Galeria SOCATO, Wrocław 2014. W swoich obrazach podejmuje zagadnienia dotyczące człowieka i przestrzeni społecznej oraz kulturowej, w jakiej na co dzień on funkcjonuje. Przedstawia to w sposób metaforyczny. Poprzez zastosowanie różnorodnych układów form geometrycznych stara się stworzyć iluzję trójwymiarowej, abstrakcyjnej przestrzeni. W pracach występuje zróżnicowana materia malarska - zestawienie fragmentów laserunkowej podmalówki i węglowego szkicu z gęstą fakturą farby. Obrazy cechuje zawężona gama barwna.