Prace z serii Małe rzezie, artysta nazywa "obiektami malarskimi". Przestrzenne kompozycje z labiryntami form, wycinkami ze słowników lub encyklopedii wyrastają z drewnianych płaszczyzn. Ich malowane lub oklejane tła są scenerią dla kolejnych epizodów "małych rzezi", ekspresyjnych, wizualnych inscenizacji tematów narzucanych przez ponure absurdy aktualnej rzeczywistości. w której codzienne praktyki życia publicznego przekształcają się w ociekające farbą jatki. Przestrzenna forma prezentowanej pracy składa się drewnianych elementów, metalowych zdewastowanych puszek, broczącej z nich, zastygłej farby oraz wycinka z encyklopedii. Wymienione w tytule barwy mają charakteryzować współczesną, społeczno-polityczną tożsamość Polski.
2017
Obiekt, olej, emalia, drewno, metalowe puszki, papier (wycinek strony z encyklopedii z definicją terminu "barwoczułość"), 30 x 30 x 17 cm
Sygn., dat i tytuł na odwrocie
Prace z serii Małe rzezie, artysta nazywa "obiektami malarskimi". Przestrzenne kompozycje z labiryntami form, wycinkami ze słowników lub encyklopedii wyrastają z drewnianych płaszczyzn. Ich malowane lub oklejane tła są scenerią dla kolejnych epizodów "małych rzezi", ekspresyjnych, wizualnych inscenizacji tematów narzucanych przez ponure absurdy aktualnej rzeczywistości. w której codzienne praktyki życia publicznego przekształcają się w ociekające farbą jatki. Przestrzenna forma prezentowanej pracy składa się drewnianych elementów, metalowych zdewastowanych puszek, broczącej z nich, zastygłej farby oraz wycinka z encyklopedii. Wymienione w tytule barwy mają charakteryzować współczesną, społeczno-polityczną tożsamość Polski.