Kompozycja na fabrykę
Utwór na ośmiu muzyków i fabrykę słodu, 50min
Malzfabrik (Tempelhof-Schöneberg) District Berlin, lipiec 2014
we współpracy z Christine Schörkhuber, Jana Sotzko, Jason Liebert , Marcello Lussana, Matthias Härter, Philipp Kullen, Rosa Gerhards, Theresa Stroetges
nagrania: Jasmine Guffond, Helen Heß, Michael Weisskircher
mastering: Listeners/Freddy Knop, Frederic Stader

Kompozycja na fabrykę” powstawała przez cztery miesiące, we współpracy z ośmioma muzykami. Wychodząc od głębokiego słuchania, improwizacji w opuszczonych pomieszczeniach budynku, pracy z pozostawionymi maszynami, oraz infrastrukturą architektury (rury, kominy, siatki, maszyny, kany do płukania ziarna, kołowrotki, taśmociągi), poprzez żmudne układanie partytury, grupa opracowała godzinny utwór muzyczny, do wykonania na żywo i wysłuchania przez publicznośc podczas zwiedzania budynku.

32
Zorka WOLLNY (ur. 1980 r.)

Composition for Factory, 2015 partytura - 1 praca plus płyta

Resonance Assembly. Composition for Factory, 2014/2015 album cd oraz wydruk autorskiej partytury, sygnowany. edycja 2/5.
28 x 35 cm, płyta 21 x 14,8 cm
Dzięki uprzejmości Artystki

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Kompozycja na fabrykę
Utwór na ośmiu muzyków i fabrykę słodu, 50min
Malzfabrik (Tempelhof-Schöneberg) District Berlin, lipiec 2014
we współpracy z Christine Schörkhuber, Jana Sotzko, Jason Liebert , Marcello Lussana, Matthias Härter, Philipp Kullen, Rosa Gerhards, Theresa Stroetges
nagrania: Jasmine Guffond, Helen Heß, Michael Weisskircher
mastering: Listeners/Freddy Knop, Frederic Stader

Kompozycja na fabrykę” powstawała przez cztery miesiące, we współpracy z ośmioma muzykami. Wychodząc od głębokiego słuchania, improwizacji w opuszczonych pomieszczeniach budynku, pracy z pozostawionymi maszynami, oraz infrastrukturą architektury (rury, kominy, siatki, maszyny, kany do płukania ziarna, kołowrotki, taśmociągi), poprzez żmudne układanie partytury, grupa opracowała godzinny utwór muzyczny, do wykonania na żywo i wysłuchania przez publicznośc podczas zwiedzania budynku.