Według prof. dr Jaworskiej "(...)zarówno pewna nieporadność w rysunku rąk i układanie nóg, prowadzenia pędzla, koloryt całości, ekspresja modela naprowadzają, iż obraz pochodzi z wczesnego tzw. krakowskiego okresu twórczości Makowskiego (...) ustalono, że po prawej, środkowo-górnej stronie kompozycji znajduje się wtopiony w podłoże, słabo czytelny (gołym okiem nieczytelny) napis: Józef/Makowski/Kraków/06 (lub 07). Do wyjazdu do Francji w 1908 roku artysta sygnował swoje obrazy Józef Makowski (...)"
Olej, tektura, 97 x 67 cm,
W załączeniu ekspertyza prof. dr Władysławy Jaworskiej z dnia 6 lutego 2003 roku oraz opinia dra Wiesława Juszczaka z dnia 31 maja 2009 roku.
Według prof. dr Jaworskiej "(...)zarówno pewna nieporadność w rysunku rąk i układanie nóg, prowadzenia pędzla, koloryt całości, ekspresja modela naprowadzają, iż obraz pochodzi z wczesnego tzw. krakowskiego okresu twórczości Makowskiego (...) ustalono, że po prawej, środkowo-górnej stronie kompozycji znajduje się wtopiony w podłoże, słabo czytelny (gołym okiem nieczytelny) napis: Józef/Makowski/Kraków/06 (lub 07). Do wyjazdu do Francji w 1908 roku artysta sygnował swoje obrazy Józef Makowski (...)"