Litografia z teki "Les Chevaux de Dali", składającej się z 18 barwnych litografii. Głównym tematem serii jest koń. Album "Les Chevaux de Dali" opublikowany został przez Armand & Georges Israel w 1983 roku. Ta limitowana edycja serii 4 980 została wydrukowana w 1983 r. za życia Salvadora Dali i za jego zgodą. Portfolio powstało z litografii od serii 3 001 do 4 980, łącznie 1 980 tek.
Każda litografia jest podpisana na płycie przez Salvadora Dali, zawiera prawa autorskie z SPADEM w lewym dolnym rogu, wytłoczoną pieczęć wytłoczoną przez wydawców Armand & Georges Israel, a tytuł jest wydrukowany w prawym dolnym rogu.
Dzieła sztuki w całości zostały wykonane we Francji: od produkcji papieru Vélin d’Arches w Arches w dziale Wogezów do tradycyjnego procesu druku litograficznego, jeden rysunek dla każdego innego koloru, jeden kolor na jeden bieg prasy. Każda litografia została wydrukowana w pracowni Claude'a Jobina w Paryżu.

05
Salvador DALI (1904-1989)

Cheval de Troie z teki Les Chevaux de Dali, 1983

litografia barwna/papier, 48 x 34 cm w świetle passe – partout, 56 x 36,5 cm (arkusz)
sygnowany na płycie p.d.: "Dali"

Zobacz katalog

FACE TO FACE ART

Aukcja Sztuki Współczesnej

23.07.2019

19:00

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Litografia z teki "Les Chevaux de Dali", składającej się z 18 barwnych litografii. Głównym tematem serii jest koń. Album "Les Chevaux de Dali" opublikowany został przez Armand & Georges Israel w 1983 roku. Ta limitowana edycja serii 4 980 została wydrukowana w 1983 r. za życia Salvadora Dali i za jego zgodą. Portfolio powstało z litografii od serii 3 001 do 4 980, łącznie 1 980 tek.
Każda litografia jest podpisana na płycie przez Salvadora Dali, zawiera prawa autorskie z SPADEM w lewym dolnym rogu, wytłoczoną pieczęć wytłoczoną przez wydawców Armand & Georges Israel, a tytuł jest wydrukowany w prawym dolnym rogu.
Dzieła sztuki w całości zostały wykonane we Francji: od produkcji papieru Vélin d’Arches w Arches w dziale Wogezów do tradycyjnego procesu druku litograficznego, jeden rysunek dla każdego innego koloru, jeden kolor na jeden bieg prasy. Każda litografia została wydrukowana w pracowni Claude'a Jobina w Paryżu.