Studiował w krakowskiej ASP pod kierunkiem L. Wyczółkowskiego i J. Stanisławskiego; naukę uzupełnił w Paryżu. Był członkiem Towarzystwa Artystów Polskich "Sztuka", wiedeńskiej Secesji, warszawskiego TZSP i towarzystwa Sztuka Podhalańska. Uznawany jest - obok S. Filipkiewicza i L. Misky `ego - za jednego z najwybitniejszych kontynuatorów symbolistycznej formuły pejzażowego malarstwa Stanisławskiego. Utrwalał widoki Wołynia, Podola, Spisza, Orawy, okolic Krakowa i Zakopanego. Pozostając pod przemożnym wpływem sztuki Stanisławskiego malował gęstą olejną farbą o równomiernym natężeniu barw stosując niewielkie napięcia walorowe.
Olej, tektura;
50 x 69 cm
Sygn. l.d. SKamocki
Studiował w krakowskiej ASP pod kierunkiem L. Wyczółkowskiego i J. Stanisławskiego; naukę uzupełnił w Paryżu. Był członkiem Towarzystwa Artystów Polskich "Sztuka", wiedeńskiej Secesji, warszawskiego TZSP i towarzystwa Sztuka Podhalańska. Uznawany jest - obok S. Filipkiewicza i L. Misky `ego - za jednego z najwybitniejszych kontynuatorów symbolistycznej formuły pejzażowego malarstwa Stanisławskiego. Utrwalał widoki Wołynia, Podola, Spisza, Orawy, okolic Krakowa i Zakopanego. Pozostając pod przemożnym wpływem sztuki Stanisławskiego malował gęstą olejną farbą o równomiernym natężeniu barw stosując niewielkie napięcia walorowe.