Waldemar Sieczka jest znany przede wszystkim jako rzeźbiarz (wyposażenie rzeźbiarskie kościołów w Siedlcach, Czołomyjach, Jedlance, Leśnej Podlaskiej, Białej Podlaskiej, Sdobolewie, jak też za granicą, USA, Szwecji, Francji, a zwłaszcza w Niemczech). I choć rzeźba jest głównym przedmiotem jego zainteresowań, artysta zajmuje się także malarstwem olejnym oraz grafiką. Bardzo ciekawe są szkice projektowe, świetne w ujęciach syntetycznych, jednakże w większości niszczone po wykonaniu dzieła.
Z perspektywy drugiego brzegu, z cienia rozłożystego drzewa, którego gałęzie widoczne są na pierwszym planie prawej strony kompozycji, przedstawił artysta słoneczny brzeg. Wydaje się, że tak skomponowany obraz stanowi cały przekrój barw w świetle i cieniu, w zieleni traw i złocie zboża, błękitach wody, nieba i ceglastej czerwieni zabudowań.
Olej, płótno; 54 x 81 cm
Sygnowany p.d.: Waldemar Sieczka 2005
Na odwrocie podpis: W. Sieczka 2005
Waldemar Sieczka jest znany przede wszystkim jako rzeźbiarz (wyposażenie rzeźbiarskie kościołów w Siedlcach, Czołomyjach, Jedlance, Leśnej Podlaskiej, Białej Podlaskiej, Sdobolewie, jak też za granicą, USA, Szwecji, Francji, a zwłaszcza w Niemczech). I choć rzeźba jest głównym przedmiotem jego zainteresowań, artysta zajmuje się także malarstwem olejnym oraz grafiką. Bardzo ciekawe są szkice projektowe, świetne w ujęciach syntetycznych, jednakże w większości niszczone po wykonaniu dzieła.
Z perspektywy drugiego brzegu, z cienia rozłożystego drzewa, którego gałęzie widoczne są na pierwszym planie prawej strony kompozycji, przedstawił artysta słoneczny brzeg. Wydaje się, że tak skomponowany obraz stanowi cały przekrój barw w świetle i cieniu, w zieleni traw i złocie zboża, błękitach wody, nieba i ceglastej czerwieni zabudowań.