Bibliografia: J. Kisling, Kisling 1891 - 1953, tekst Jean Dutourd, tom III, 1995, nr VI, przedruk na str. 187.
„Kisling zabrał realistyczny obraz do swojego największy potencjał przez jego rozpaczliwą potrzebę tworzenia. Z początku nie uwodzi. Zaskakuje i zwycięża siłą. Potem jego zaklęcia działają. Nigdy nie zapomina się dzieł Kislinga, bo są one tak różne, jak nawet ich poddani. Jego miłość do życia, zmysłowy temperament i żądza paroksyzmu, cudowne zdrowie czynią z niego najpotężniejszego kolorystę Szkoły Paryskiej.” Florent Fels , Kisling, Artyści żydowscy, Paryż, Wydanie Le Triangle, 1928, s.16
Olej na płótnie
56 x 39 cm
Sygnowany w lewym dolnym rogu „Kisling”
Z tyłu na ramie odręczny napis „Meyer M123”
Nabywca otrzyma certyfikat od Jeana Kislinga.
Bibliografia: J. Kisling, Kisling 1891 - 1953, tekst Jean Dutourd, tom III, 1995, nr VI, przedruk na str. 187.
„Kisling zabrał realistyczny obraz do swojego największy potencjał przez jego rozpaczliwą potrzebę tworzenia. Z początku nie uwodzi. Zaskakuje i zwycięża siłą. Potem jego zaklęcia działają. Nigdy nie zapomina się dzieł Kislinga, bo są one tak różne, jak nawet ich poddani. Jego miłość do życia, zmysłowy temperament i żądza paroksyzmu, cudowne zdrowie czynią z niego najpotężniejszego kolorystę Szkoły Paryskiej.” Florent Fels , Kisling, Artyści żydowscy, Paryż, Wydanie Le Triangle, 1928, s.16