Ten sam motyw widoku spod Bramy Floriańskiej artysta opracował także w technice akwaforty.
Lit.: Maria Grońska, „Grafika w książce, tece, albumie, Polskie wydawnictwa artystyczne i bibliofilskie z lat 1899-1945”, Wrocław Warszawa Kraków 1994, ss. 116, 195, nr 28, il. 67 na s. 117.
autolitografia barwna, papier kremowy; 29 x 37 cm;
sygn. p. d.: Rubczak.
„Kraków. 6 autolitografij: Stefana Filipkiewicza, Jana Hrynkowskiego, Władysława Jarockiego, Ignacego Pieńkowskiego, Jana Rubczaka, Jana Wojnarskiego”, Kraków (po 1926), TPSP, Zakł. Lit. Art. A.[ureliusza] Pruszyńskiego, tabl. nlb.]
Ten sam motyw widoku spod Bramy Floriańskiej artysta opracował także w technice akwaforty.
Lit.: Maria Grońska, „Grafika w książce, tece, albumie, Polskie wydawnictwa artystyczne i bibliofilskie z lat 1899-1945”, Wrocław Warszawa Kraków 1994, ss. 116, 195, nr 28, il. 67 na s. 117.