Proweniencja:
kolekcja prywatna, Poznań

Obraz wystawiany:
Chinese Artists Group Show, AK Gallery, London, 2005 - 2006.

Azjatycka artystka mieszkająca w Nowym Jorku. Jej prace inspirowane są studiami nad zen oraz doświadczeniami życiowymi, które zdobyła mieszkając w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Jianxia Liu za swoje prace otrzymała międzynarodowe wyróżnienia, m.in. w 2011 roku została laureatką nagrody „Najwybitniejszych Artystów Azjatyckich” w Stanach Zjednoczonych, a w 2012 roku otrzymała Zieloną Kartę dla „Obcych o niezwykłych zdolnościach” (EB-1A) w Stanach Zjednoczonych. Wystawy jej prac organizowano w Stanach Zjednoczonych, a także za granicą: Amsterdam, Londyn, Berlin. Prace Jianxia Liu znajdują się w kolekcjach Billa Clintona oraz Mimi Gates. Obraz przedstawiający Bodhisattwę został wykonany w technice własnej, w której artystka wykorzystuje postarzony papier przyklejony na płótnie, postarzony tak, by przypominał starodawne freski w buddyjskich świątyniach.

45
Jianxia LIU (Tara Liu) (ur. 1972)

Bodhisattw (w sanskrycie: przebudzone dobro)

olej, technika własna, płótno; 120 x 80 cm;
sygn. p. d.: "Liu Jianxia" (również w j. chińskim)

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Proweniencja:
kolekcja prywatna, Poznań

Obraz wystawiany:
Chinese Artists Group Show, AK Gallery, London, 2005 - 2006.

Azjatycka artystka mieszkająca w Nowym Jorku. Jej prace inspirowane są studiami nad zen oraz doświadczeniami życiowymi, które zdobyła mieszkając w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Jianxia Liu za swoje prace otrzymała międzynarodowe wyróżnienia, m.in. w 2011 roku została laureatką nagrody „Najwybitniejszych Artystów Azjatyckich” w Stanach Zjednoczonych, a w 2012 roku otrzymała Zieloną Kartę dla „Obcych o niezwykłych zdolnościach” (EB-1A) w Stanach Zjednoczonych. Wystawy jej prac organizowano w Stanach Zjednoczonych, a także za granicą: Amsterdam, Londyn, Berlin. Prace Jianxia Liu znajdują się w kolekcjach Billa Clintona oraz Mimi Gates. Obraz przedstawiający Bodhisattwę został wykonany w technice własnej, w której artystka wykorzystuje postarzony papier przyklejony na płótnie, postarzony tak, by przypominał starodawne freski w buddyjskich świątyniach.