Historia modelu
Ta wersja była produkowana w latach 1989-1992. 850i to najpopularniejsza odmiana modelu E31. Pod maską znajduje się 12-cylindrowy silnik o pojemności 4998cm3 i mocy 300 koni mechanicznych z napędem na tył i 5-biegową automatyczną skrzynią.
BMW wyprodukowało 20 072 egzemplarzy 850i ( 31 062 łącznie serii 8).

Historia egzemplarza
Prezentowane na aukcji Stadion Narodowy BMW 850i jest samochodem oryginalnie sprowadzonym z Japonii, jednak bardzo mocno doinwestowanym. Oprócz przeglądu i wymiany płynów BMW dostało nowy układ zapłonowy, chłodnicę, hamulce, podsufitkę, opony i dywaniki. Na samochód została nałożona nowa powłoka lakiernicza w związku z wypłowiałym oryginalnym lakierem. Jest to niewątpliwie ciekawa propozycja dla osób szukających doinwestowanego, nie dawno sprowadzonego 850i.

56
BMW 850i 1990

Po kompleksowym serwisie
Z bardzo niskim przebiegiem
Numer nadwozia: WBAEG21010CB02580

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Ta wersja była produkowana w latach 1989-1992. 850i to najpopularniejsza odmiana modelu E31. Pod maską znajduje się 12-cylindrowy silnik o pojemności 4998cm3 i mocy 300 koni mechanicznych z napędem na tył i 5-biegową automatyczną skrzynią.
BMW wyprodukowało 20 072 egzemplarzy 850i ( 31 062 łącznie serii 8).

Historia egzemplarza
Prezentowane na aukcji Stadion Narodowy BMW 850i jest samochodem oryginalnie sprowadzonym z Japonii, jednak bardzo mocno doinwestowanym. Oprócz przeglądu i wymiany płynów BMW dostało nowy układ zapłonowy, chłodnicę, hamulce, podsufitkę, opony i dywaniki. Na samochód została nałożona nowa powłoka lakiernicza w związku z wypłowiałym oryginalnym lakierem. Jest to niewątpliwie ciekawa propozycja dla osób szukających doinwestowanego, nie dawno sprowadzonego 850i.