Historia modelu
Wyposażony w sześciocylindrowy 24-zaworowy rzędowy benzynowy silnik M50 o pojemności 2494 centymetrów sześciennych i mocy 192 KM. Nowa "piątka" została zaprezentowana w 1987 roku, a do salonów trafiła w 1988. Jest to trzecia generacja BMW serii 5 - następca BMW E28. Seria 5 generacji E34 stała się prawdziwą ikoną motoryzacji. Jej linia nadwozia trwale wpisała się w popkulturę i dla wielu reprezentuje to, czym pownien być na zawsze design bawarskiej marki. Pierwszą modernizację auto przeszło w maju 1990, kiedy zmieniono jednostki 12-zaworowe M20 na 24-zaworowe M50. Było to 150-konne 520i oraz 192-konne 525i. Oprócz tego E34 występowało w karoserii kombi, czyli "Touring", a od 1988 w sprzedaży była także sportowa wersja M5. Produkcję zakończono w 1995 roku.

Historia egzemplarza
BMW 525i oferowane na wrześniowej aukcji jest pojazdem wyjątkowym. Rzadkością jest obecnie znaleźć BMW zamówione w Polsce na początku lat 90. dwudziestego wieku, które pozostałoby w jednych rękach przez prawie 25 lat, i którego faktyczny przebieg byłby mniejszy niż sto tysięcy kilometrów. BMW było regularnie serwisowane w ASO i dysponuje swoją książką serwisową oraz wieloma fakturami. Przebieg samochodu to obecnie tylko 55 000 kilometrów. Właściciel zapewnia, iż BMW rokrocznie było używane. Jedyne malowane elementy na samochodzie to lewy przedni błotnik oraz drzwi kierowcy, które niestety zahaczyły o bramę na posesji właściciela. Samochód jest całkowicie oryginalny i dysponuje ciekawymi opcjami. Ten egzemplarz 525i jest niewątpliwie bardzo interesującą propozycją dla kogoś , kto ceni sobie polskie pochodzenie auta.

10
BMW 525i E34 1991

Samochód polskiego pochodzenia
Kupiony nowy w 1991 roku
Tylko 55 000 kilometrów przebiegu, od pierwszego właściciela
Numer nadwozia: WBAHD51070BG36132

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Wyposażony w sześciocylindrowy 24-zaworowy rzędowy benzynowy silnik M50 o pojemności 2494 centymetrów sześciennych i mocy 192 KM. Nowa "piątka" została zaprezentowana w 1987 roku, a do salonów trafiła w 1988. Jest to trzecia generacja BMW serii 5 - następca BMW E28. Seria 5 generacji E34 stała się prawdziwą ikoną motoryzacji. Jej linia nadwozia trwale wpisała się w popkulturę i dla wielu reprezentuje to, czym pownien być na zawsze design bawarskiej marki. Pierwszą modernizację auto przeszło w maju 1990, kiedy zmieniono jednostki 12-zaworowe M20 na 24-zaworowe M50. Było to 150-konne 520i oraz 192-konne 525i. Oprócz tego E34 występowało w karoserii kombi, czyli "Touring", a od 1988 w sprzedaży była także sportowa wersja M5. Produkcję zakończono w 1995 roku.

Historia egzemplarza
BMW 525i oferowane na wrześniowej aukcji jest pojazdem wyjątkowym. Rzadkością jest obecnie znaleźć BMW zamówione w Polsce na początku lat 90. dwudziestego wieku, które pozostałoby w jednych rękach przez prawie 25 lat, i którego faktyczny przebieg byłby mniejszy niż sto tysięcy kilometrów. BMW było regularnie serwisowane w ASO i dysponuje swoją książką serwisową oraz wieloma fakturami. Przebieg samochodu to obecnie tylko 55 000 kilometrów. Właściciel zapewnia, iż BMW rokrocznie było używane. Jedyne malowane elementy na samochodzie to lewy przedni błotnik oraz drzwi kierowcy, które niestety zahaczyły o bramę na posesji właściciela. Samochód jest całkowicie oryginalny i dysponuje ciekawymi opcjami. Ten egzemplarz 525i jest niewątpliwie bardzo interesującą propozycją dla kogoś , kto ceni sobie polskie pochodzenie auta.