Historia modelu
Produkowana w latach 1982-1993. Łącznie wyprodukowano 2 339 520 egzemplarzy. Historia serii "3" sięga 1975 r. Zaprezentowany wówczas model E21 miał kontynuować tradycję wyznaczoną przez BMW 2002. E30 była dostępna w 4 wersjach nadwozia: 2- i 4-drzwowym sedanie, 5-drzwiowym kombi i 2-drzwiowym kabriolecie. Istniała również specjalna wersja "Baur", ze zdejmowanym dachem. Miały napęd na tył oraz na 4 koła (wersja 325iX) i 3- oraz 4-stopniowy automat i 4- i 5-biegowa manualna skrzynia biegów. Design nadwozia "trójki" okazał się ponadczasowy. "Podcięta" przednia maska i cztery okrągłe reflektory nadają autu charakterystyczny wygląd, który wciąż broni się mimo upływających lat. Często podkreśla się sportową sylwetkę, która była podyktowana ówczesną zbliżającą się premierą Mercedesa 190 "Baby Benz".
Historia egzemplarza
BMW E30 318i Cabrio oferowane przez Dom Aukcyjny Ardor to ciekawa propozycja dla osoby poszukującej klasycznego nadwozia cabrio przełomu lat 80-tych i 90-tych. Auto po kompletnej odbudowie blacharsko-lakierniczej blacharsko-lakierniczej prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Obecny właściciel zadbał również o nowy materiałowy dach, co bez wątpienia jest bardzo ważne w przypadku nadwozia cabrio. Mechanicznie BMW utryzmane jest w stanie bardyo dobrym, po wymianie części i płynów eksploatacyjnych. Wnętrze pojazdu nosi śladu użytkowania, spowite patyną w pełni oddaje klimat klasycznego BMW. Prezentowane E30 318i Cabrio to jedna z lepszych okazji na wejście w posiadanie klasycznego auta bez dachu w rozsądnym budżecie.
Po kompletnej odbudowie blacharsko-lakierniczej.
W bardzo atrakcyjnym zestawieniu kolorystycznym.
Numer nadwozia: WBABA51020EJ29004
Historia modelu
Produkowana w latach 1982-1993. Łącznie wyprodukowano 2 339 520 egzemplarzy. Historia serii "3" sięga 1975 r. Zaprezentowany wówczas model E21 miał kontynuować tradycję wyznaczoną przez BMW 2002. E30 była dostępna w 4 wersjach nadwozia: 2- i 4-drzwowym sedanie, 5-drzwiowym kombi i 2-drzwiowym kabriolecie. Istniała również specjalna wersja "Baur", ze zdejmowanym dachem. Miały napęd na tył oraz na 4 koła (wersja 325iX) i 3- oraz 4-stopniowy automat i 4- i 5-biegowa manualna skrzynia biegów. Design nadwozia "trójki" okazał się ponadczasowy. "Podcięta" przednia maska i cztery okrągłe reflektory nadają autu charakterystyczny wygląd, który wciąż broni się mimo upływających lat. Często podkreśla się sportową sylwetkę, która była podyktowana ówczesną zbliżającą się premierą Mercedesa 190 "Baby Benz".
Historia egzemplarza
BMW E30 318i Cabrio oferowane przez Dom Aukcyjny Ardor to ciekawa propozycja dla osoby poszukującej klasycznego nadwozia cabrio przełomu lat 80-tych i 90-tych. Auto po kompletnej odbudowie blacharsko-lakierniczej blacharsko-lakierniczej prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Obecny właściciel zadbał również o nowy materiałowy dach, co bez wątpienia jest bardzo ważne w przypadku nadwozia cabrio. Mechanicznie BMW utryzmane jest w stanie bardyo dobrym, po wymianie części i płynów eksploatacyjnych. Wnętrze pojazdu nosi śladu użytkowania, spowite patyną w pełni oddaje klimat klasycznego BMW. Prezentowane E30 318i Cabrio to jedna z lepszych okazji na wejście w posiadanie klasycznego auta bez dachu w rozsądnym budżecie.