Dyplom magistra sztuki uzyskała w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy w klasie wiolonczeli prof.R.Sucheckiego. Podyplomowo ukończyła z wyróżnieniem studia reżyserii w PWST we Wrocławiu. Współpracowała z twórcą Sceny Plastycznej prof. L.Mądzikiem w spektaklu "Źródło" , P. Passinim w spektaklu " Ważne okno.Hommage dla Marii Stangret". Reżyser projektu jazz i poezja "Moja Słodka Europejska Ojczyzna"Komeda/Ptaszyn Wróblewski Sextet z A.Sewerynem w roli głównej podczas 4.Love Polish Jazz Festival. Malarsko rozwijała się pod okiem wykładowców Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi w pracowni W.Strzemińskiego. Jej inspiracją jest teatr plastyczny, teatr ruchu i tańca oraz malarstwo J. Malczewskiego, S. Wyspiańskiego, E. Schielego. Bliski jej sercu jest symbolizm, secesja oraz baśniowość prerafaelitów. Kontekst i detal komentują rzeczywistość. Nacechowane emocjami kobiece twarze wzbogaca spojrzenie, w którym można odnaleźć nastrój. Kolor odzwierciedla tętniące życie pełne uczuciowości, energetyki i sił witalnych postaci przyglądających się światu zewnętrznemu z dystansu.Głębokie spojrzenie z wyraźnie zarysowanymi oczyma daje poczucie dialogu z odbiorcą. Jej prace dodają wnętrzu oryginalności. Są pretekstem do poszukiwań odpowiedzi na pytania "Skąd przyszliśmy? Kim jesteśmy? Dokąd idziemy?"- P.Gauguin.
akryl, płótno, 70 x 70 cm,
sygn. p.d.: Karina Góra
Dyplom magistra sztuki uzyskała w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy w klasie wiolonczeli prof.R.Sucheckiego. Podyplomowo ukończyła z wyróżnieniem studia reżyserii w PWST we Wrocławiu. Współpracowała z twórcą Sceny Plastycznej prof. L.Mądzikiem w spektaklu "Źródło" , P. Passinim w spektaklu " Ważne okno.Hommage dla Marii Stangret". Reżyser projektu jazz i poezja "Moja Słodka Europejska Ojczyzna"Komeda/Ptaszyn Wróblewski Sextet z A.Sewerynem w roli głównej podczas 4.Love Polish Jazz Festival. Malarsko rozwijała się pod okiem wykładowców Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi w pracowni W.Strzemińskiego. Jej inspiracją jest teatr plastyczny, teatr ruchu i tańca oraz malarstwo J. Malczewskiego, S. Wyspiańskiego, E. Schielego. Bliski jej sercu jest symbolizm, secesja oraz baśniowość prerafaelitów. Kontekst i detal komentują rzeczywistość. Nacechowane emocjami kobiece twarze wzbogaca spojrzenie, w którym można odnaleźć nastrój. Kolor odzwierciedla tętniące życie pełne uczuciowości, energetyki i sił witalnych postaci przyglądających się światu zewnętrznemu z dystansu.Głębokie spojrzenie z wyraźnie zarysowanymi oczyma daje poczucie dialogu z odbiorcą. Jej prace dodają wnętrzu oryginalności. Są pretekstem do poszukiwań odpowiedzi na pytania "Skąd przyszliśmy? Kim jesteśmy? Dokąd idziemy?"- P.Gauguin.