W latach 1997-2003 studia na Wydziale Malarstwa i Grafiki ASP w Gdańsku, ukończone dyplomem z wyróżnieniem w pracowni prof. M. Olszewskiego. Aneks z witrażu w Pracowni Malarstwa Ściennego i Witrażu prof. A. Dyakowskiego. Otrzymał stypendium Ministra Kultury w latach 2001/2002. Prace znajdują się w prywatnych kolekcjach polskich i zagranicznych. Mieszka i tworzy w Gdańsku. Ważniejsze, ostatnie wystawy i wyróżnienia: 2014r.- "Przystań na chwilę" - malarstwo - Galeria Sztuki NEXT - Bydgoszcz; finalista konkursu Strabag Artward International, Wiedeń. 2013r. - “Summertime" - Galeria Pionova, Gdańsk; Triennale Polskiego Malarstwa Współczesnego, Rzeszów. 2012r. - “Spojrzenia" Salon Wystawowy Marchand, Warszawa; “Ein tag am meer" Galeria Sandhofer, Innsbruck, Austria. Twórczość to syntetyczne, ale też pełne wrażliwości spojrzenie na rzeczywistość. Na rzeczy patrzy w sposób indywidualny, tylko sobie znany. Zaprasza do tego świata wszystkich chętnych, jednak nic na siłę. Nie chce przypierać widza do muru i pozbawiać go pola do interpretacji jego malarstwa. Pejzaż jest dla niego satysfakcjonującym polem wypowiedzi. W tym archaicznym temacie, jest zawarte nieskończone źródło inspiracji.
akryl na płótnie, 50x70cm,
opisany na odwrocie
W latach 1997-2003 studia na Wydziale Malarstwa i Grafiki ASP w Gdańsku, ukończone dyplomem z wyróżnieniem w pracowni prof. M. Olszewskiego. Aneks z witrażu w Pracowni Malarstwa Ściennego i Witrażu prof. A. Dyakowskiego. Otrzymał stypendium Ministra Kultury w latach 2001/2002. Prace znajdują się w prywatnych kolekcjach polskich i zagranicznych. Mieszka i tworzy w Gdańsku. Ważniejsze, ostatnie wystawy i wyróżnienia: 2014r.- "Przystań na chwilę" - malarstwo - Galeria Sztuki NEXT - Bydgoszcz; finalista konkursu Strabag Artward International, Wiedeń. 2013r. - “Summertime" - Galeria Pionova, Gdańsk; Triennale Polskiego Malarstwa Współczesnego, Rzeszów. 2012r. - “Spojrzenia" Salon Wystawowy Marchand, Warszawa; “Ein tag am meer" Galeria Sandhofer, Innsbruck, Austria. Twórczość to syntetyczne, ale też pełne wrażliwości spojrzenie na rzeczywistość. Na rzeczy patrzy w sposób indywidualny, tylko sobie znany. Zaprasza do tego świata wszystkich chętnych, jednak nic na siłę. Nie chce przypierać widza do muru i pozbawiać go pola do interpretacji jego malarstwa. Pejzaż jest dla niego satysfakcjonującym polem wypowiedzi. W tym archaicznym temacie, jest zawarte nieskończone źródło inspiracji.