Uczył się w Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie w latach 1956-1961, a następnie studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie 1961-1966. W 1966 wyruszył do Francji, aby kontynuować studia w École des Beaux-Arts w Paryżu w latach 1967-1968. Do dziś mieszka i tworzy we Francji. Siudmak uważany jest za jednego z czołowych reprezentantów realizmu fantastycznego (jak M. C. Escher, M. Klinger, L. Fini i inni). On sam określa się „hiperrealistą fantastycznym”, podkreślając swoją oryginalność. Realizm fantastyczny, łączący nadrealną wizję ze sztuka naturalistyczną, ma swe korzenie w surrealizmie reprezentowanym przez S. Dali, R. Magritte, P. Delvaux. Siudmaka łączy z Dali wirtuozeria w oddawaniu trójwymiarowego złudzenia przestrzeni, poczucie światła i cienia. Do tych tradycyjnych środków wyrazu Siudmak dodaje elementy czysto realistyczne i bardzo osobiste, gdzie perfekcja techniczna jest na usługach oryginalnej i bujnej wyobraźni. Jego obrazy rozpowszechniane na całym świecie, często używane są jako plakaty przez kino, teatr, festiwale i muzea (Festiwal Filmowy w Cannes, Festiwal Filmowy w Montrealu, etc.). Zdobią także okładki książek, płyt. Odnaleźć można je również w prestiżowych kolekcjach sztuki słynnych aktorów, reżyserów i muzyków.
giclée, papier; 19,5 x 17,5 cm (zadruk),
sygnowany ołówkiem u dołu: '8/9 >>BEZLUDNA WYSPA<< Yak'
Uczył się w Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie w latach 1956-1961, a następnie studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie 1961-1966. W 1966 wyruszył do Francji, aby kontynuować studia w École des Beaux-Arts w Paryżu w latach 1967-1968. Do dziś mieszka i tworzy we Francji. Siudmak uważany jest za jednego z czołowych reprezentantów realizmu fantastycznego (jak M. C. Escher, M. Klinger, L. Fini i inni). On sam określa się „hiperrealistą fantastycznym”, podkreślając swoją oryginalność. Realizm fantastyczny, łączący nadrealną wizję ze sztuka naturalistyczną, ma swe korzenie w surrealizmie reprezentowanym przez S. Dali, R. Magritte, P. Delvaux. Siudmaka łączy z Dali wirtuozeria w oddawaniu trójwymiarowego złudzenia przestrzeni, poczucie światła i cienia. Do tych tradycyjnych środków wyrazu Siudmak dodaje elementy czysto realistyczne i bardzo osobiste, gdzie perfekcja techniczna jest na usługach oryginalnej i bujnej wyobraźni. Jego obrazy rozpowszechniane na całym świecie, często używane są jako plakaty przez kino, teatr, festiwale i muzea (Festiwal Filmowy w Cannes, Festiwal Filmowy w Montrealu, etc.). Zdobią także okładki książek, płyt. Odnaleźć można je również w prestiżowych kolekcjach sztuki słynnych aktorów, reżyserów i muzyków.