Mieszkał we Lwowie, przez pewien czas w Truskawcu. Był samoukiem, osiągnął jednak dużą biegłość w malarstwie. Rysował pastelami, a najczęściej malował kompozycje olejne o bogatej, grubej fakturze, które krytyka porównywała z obrazami Maksa Libermanna. Malował motywy wiejskie, charakterystyczne typy chłopów ukraińskich i Żydów, portrety, martwe natury i pejzaże. W okresie międzywojennym wystawiał w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych we Lwowie oraz w Warszawie, zaś w roku 1929 wziął udział jako artysta niezrzeszony w Powszechnej Wystawie Krajowej w Poznaniu. Jego prace znajdują się w Muzeum Narodowym w Krakowie, zbiorach Żydowskiego Instytutu w Warszawie, w Muzeum Historycznym w Krakowie, Muzeum Sztuki Ukraińskiej we Lwowie, Lwowskiej Galerii Obrazów.
Olej, tektura; 50 x 69 cm
Sygnowany l.d.: E. Erb
Na odwrocie nalepka salonu Przedsiębiorstwa Państwowego "Desa".
Mieszkał we Lwowie, przez pewien czas w Truskawcu. Był samoukiem, osiągnął jednak dużą biegłość w malarstwie. Rysował pastelami, a najczęściej malował kompozycje olejne o bogatej, grubej fakturze, które krytyka porównywała z obrazami Maksa Libermanna. Malował motywy wiejskie, charakterystyczne typy chłopów ukraińskich i Żydów, portrety, martwe natury i pejzaże. W okresie międzywojennym wystawiał w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych we Lwowie oraz w Warszawie, zaś w roku 1929 wziął udział jako artysta niezrzeszony w Powszechnej Wystawie Krajowej w Poznaniu. Jego prace znajdują się w Muzeum Narodowym w Krakowie, zbiorach Żydowskiego Instytutu w Warszawie, w Muzeum Historycznym w Krakowie, Muzeum Sztuki Ukraińskiej we Lwowie, Lwowskiej Galerii Obrazów.