Bartek Kociemba aka Arobal (ur. 1984 r.) Studiował Politologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Filozofię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Współpracował z takimi magazynami jak: A4, Bluszcz, Dik Fagazine, Exklusiv , Glamour, PANI, Podróże, The Cut by Levi`s. Swoje ilustracje publikuje również w zagranicznych czasopismach: Crushfanzine (NY, USA) Lube (Hiszpania) i The End Magazine (Włochy). Były członek redakcji magazynu A4. Współpracował także z magazynemMachina przy produkcji sesji zdjęciowych. W 2008 roku pracował przy organizacji Międzynarodowych Warsztatów Filmu Dokumentalnego Dragon Forum. Był również asystentem jury Festiwalu filmów dokumentalnych Watch Docs. Pierwszą autorską wystawę zorganizował w 2005 we Wrocławiu, kolejne odbywały się już w Warszawie (w klubokawiarniach: Chłodna 25, Cafe Karma, 2na3). Arobal brał również udział w zbiorowych pokazach (Hożarty 2007, Wola Art 2008 i Nike Prosto 2009). W 2009 roku dołączył do projektu "Plac Zbawiciela" Fundacji Form i Kształtów. Ostatnio jego prace można było oglądać na wystawach: "Rośnie Ochota" - portrety dzieci z warszawskiej dzielnicy Ochota, "Włosy" serie prac o tym jak włosy kształtują osobowość i wizerunek pop artystów, oraz pierwsza retrospektywę z okazji 5 lat współpracy z magazynem DIK FAGAZINE: "Owszem goliłem, ale żeby były dłuższe". Zaprojektował i zilustrował płyty Fisza i Emade "Hevi Metal". Jesienią 2009 roku nakładem Instytutu wyd. Latarnik ukazała się pierwsza zilustrowana przez niego powieść pt. "Omega", autorstwa Marcina Szczygielskiego. Od stycznia 2010 r. współpracuje z Teatrem Dramatycznym w Warszawie jako plakacista (dotychczasowe realizacje: Madame Bovary, Don Kiszot, Klub Polski, Glissando, Plac Apokalipsa). Jest też autorem okładki książki wydanej przez teatr: "Persona" Krystiana Lupy. Brał także udział w projekcie graficznym towarzyszącym premierze oper: ?Sudden Rain/Between" dla Teatru Wielkiego Opery Narodowej. Jednym z ostatnich projektów, przy których pracował jest płyta Moniki Brodki "Granda", do której przygotował ilustrację na okładkę oraz identyfikację wizualną związaną z promocją płyty.

22
AROBAL (ur. 1984)

Bez tytułu z cyklu: Toasty, 2008

kredka, papier,
26 x 18 cm
sygn. p.d. arobal `08

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Bartek Kociemba aka Arobal (ur. 1984 r.) Studiował Politologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Filozofię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Współpracował z takimi magazynami jak: A4, Bluszcz, Dik Fagazine, Exklusiv , Glamour, PANI, Podróże, The Cut by Levi`s. Swoje ilustracje publikuje również w zagranicznych czasopismach: Crushfanzine (NY, USA) Lube (Hiszpania) i The End Magazine (Włochy). Były członek redakcji magazynu A4. Współpracował także z magazynemMachina przy produkcji sesji zdjęciowych. W 2008 roku pracował przy organizacji Międzynarodowych Warsztatów Filmu Dokumentalnego Dragon Forum. Był również asystentem jury Festiwalu filmów dokumentalnych Watch Docs. Pierwszą autorską wystawę zorganizował w 2005 we Wrocławiu, kolejne odbywały się już w Warszawie (w klubokawiarniach: Chłodna 25, Cafe Karma, 2na3). Arobal brał również udział w zbiorowych pokazach (Hożarty 2007, Wola Art 2008 i Nike Prosto 2009). W 2009 roku dołączył do projektu "Plac Zbawiciela" Fundacji Form i Kształtów. Ostatnio jego prace można było oglądać na wystawach: "Rośnie Ochota" - portrety dzieci z warszawskiej dzielnicy Ochota, "Włosy" serie prac o tym jak włosy kształtują osobowość i wizerunek pop artystów, oraz pierwsza retrospektywę z okazji 5 lat współpracy z magazynem DIK FAGAZINE: "Owszem goliłem, ale żeby były dłuższe". Zaprojektował i zilustrował płyty Fisza i Emade "Hevi Metal". Jesienią 2009 roku nakładem Instytutu wyd. Latarnik ukazała się pierwsza zilustrowana przez niego powieść pt. "Omega", autorstwa Marcina Szczygielskiego. Od stycznia 2010 r. współpracuje z Teatrem Dramatycznym w Warszawie jako plakacista (dotychczasowe realizacje: Madame Bovary, Don Kiszot, Klub Polski, Glissando, Plac Apokalipsa). Jest też autorem okładki książki wydanej przez teatr: "Persona" Krystiana Lupy. Brał także udział w projekcie graficznym towarzyszącym premierze oper: ?Sudden Rain/Between" dla Teatru Wielkiego Opery Narodowej. Jednym z ostatnich projektów, przy których pracował jest płyta Moniki Brodki "Granda", do której przygotował ilustrację na okładkę oraz identyfikację wizualną związaną z promocją płyty.