W rysunkach artysta posługiwał się najczęściej czarnym tuszem, łącząc niekiedy szeroką kreskę obrysu ze swobodnie rzuconym akcentem koloru. W prezentowanej pracy wykorzystana została sama forma papieru tradycyjnie używanego do pisania na Dalekim Wschodzie, która zestawiona z żółtym tłem i czarnym tuszem pisma stanowi niezwykle dekoracyjną kompozycję. Użycie pisma jako pewnego rodzaju ornamentu wykorzystywane było już w czasach secesji, jednakże tu istotna zdaje się być także ascetyczność materii, na jakiej zostało przedstawione.
W rysunkach artysta posługiwał się najczęściej czarnym tuszem, łącząc niekiedy szeroką kreskę obrysu ze swobodnie rzuconym akcentem koloru. W prezentowanej pracy wykorzystana została sama forma papieru tradycyjnie używanego do pisania na Dalekim Wschodzie, która zestawiona z żółtym tłem i czarnym tuszem pisma stanowi niezwykle dekoracyjną kompozycję. Użycie pisma jako pewnego rodzaju ornamentu wykorzystywane było już w czasach secesji, jednakże tu istotna zdaje się być także ascetyczność materii, na jakiej zostało przedstawione.