Komentarz autorski:

Praca pochodzi z większego, rysunkowego cyklu, w którym za pomocą ściśle określonego repertuaru form i motywów(z historii sztuki, mody, dizajnu etc.), poprzez ich różnego rodzaju zestawienia, powstają surrealistyczne martwe natury i pejzaże. W pracy skomponowanej z zestawienia dwóch motywów: ogrodzeniowej siatki i drewna, dopatrywać się można rzeczywistego widoku znanego nam z miejskich pejzaży- odciętego, wrośniętego konaru drzewa, jednak powierzchnia- w domyśle stołu/ miejsca pracy, tworzy rodzaj martwej natury.

37
Paweł OLSZCZYŃSKI (ur. 1985)

bez tytułu

Technika: ołówek na papierze
Data powstania: 2015
Wymiary: 53 x 37,5 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Komentarz autorski:

Praca pochodzi z większego, rysunkowego cyklu, w którym za pomocą ściśle określonego repertuaru form i motywów(z historii sztuki, mody, dizajnu etc.), poprzez ich różnego rodzaju zestawienia, powstają surrealistyczne martwe natury i pejzaże. W pracy skomponowanej z zestawienia dwóch motywów: ogrodzeniowej siatki i drewna, dopatrywać się można rzeczywistego widoku znanego nam z miejskich pejzaży- odciętego, wrośniętego konaru drzewa, jednak powierzchnia- w domyśle stołu/ miejsca pracy, tworzy rodzaj martwej natury.