Andreas Schiller ur. w 1963 roku w Berlinie. W swoich pracach stosuje tzw. technikę lazurową, popularną w renesansowym malarstwie weneckim, polegającą na nakładaniu kolejnych warstw farby.
Artysta dziewięciokrotnie przedstawił jabłko, jako symbol raju utraconego i stanu niewinności do którego nie sposób powrócić. W trzech odcieniach: zielonym, błękitnym i pomarańczowym, za pomocą szybkich, wręcz niedbałych pociągnięć pędzla oddał szkicowość i ulotność oświetlonego różnym odcieniem jabłka. Artysta niczym Monet i jego cykl studiów fasady katedry w Rouen studiuje niuanse światłocienia.

28
Andreas SCHILLER (ur. 1963, Berlin)

Bez tytułu

olej na płótnie, 150 x 50 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Andreas Schiller ur. w 1963 roku w Berlinie. W swoich pracach stosuje tzw. technikę lazurową, popularną w renesansowym malarstwie weneckim, polegającą na nakładaniu kolejnych warstw farby.
Artysta dziewięciokrotnie przedstawił jabłko, jako symbol raju utraconego i stanu niewinności do którego nie sposób powrócić. W trzech odcieniach: zielonym, błękitnym i pomarańczowym, za pomocą szybkich, wręcz niedbałych pociągnięć pędzla oddał szkicowość i ulotność oświetlonego różnym odcieniem jabłka. Artysta niczym Monet i jego cykl studiów fasady katedry w Rouen studiuje niuanse światłocienia.