Urodzony w 1992r. w Warszawie. W latach 2011-2012 student Grafiki na ASP w Warszawie, od 2012 do chwili obecnej student Malarstwa na tej samej uczelni. Artysta o swej twórczości mówi: "W swej twórczości operuję płaszczyznami, często bawiąc się sugestywnością form oraz nieoczekiwanymi skojarzeniami. Nie dopowiadam całej historii, chcę rozbudzić wyobraźnię odbiorcy, aby to on mógł odkryć własną opowieść. Uważam za istotne nie tylko pokazywanie własnego świata na płótnie, ale chcę sprawić, by obrazy były pryzmatami, przez które odbiera się rzeczywistość subiektywnie. Równie ważne jest też wywołanie emocji. W swoich kompozycjach szczególną wagę przywiązuję do koloru odpowiadającego za nacechowanie dzieła wrażeniami i skojarzeniami. Nie sugeruję się chwilową modą w sztuce, lecz cenię sobie indywidualizm, dzięki któremu malarstwo wydaje się być ponadczasowe oraz wolne od kontekstów. Staram się, aby każdy obraz był swego rodzaju grą intelektualną, dlatego też nie nadaję pracom tytułów, mają one być zagadką, którą odbiorca powinien odczytać samodzielnie."

89
Adrian Aureliusz ALINOWSKI (ur. 1992, Warszawa)

Bez tytułu, 2015

Akryl na desce, 70x60 cm, oprawiony
Opisany na odwrocie

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Urodzony w 1992r. w Warszawie. W latach 2011-2012 student Grafiki na ASP w Warszawie, od 2012 do chwili obecnej student Malarstwa na tej samej uczelni. Artysta o swej twórczości mówi: "W swej twórczości operuję płaszczyznami, często bawiąc się sugestywnością form oraz nieoczekiwanymi skojarzeniami. Nie dopowiadam całej historii, chcę rozbudzić wyobraźnię odbiorcy, aby to on mógł odkryć własną opowieść. Uważam za istotne nie tylko pokazywanie własnego świata na płótnie, ale chcę sprawić, by obrazy były pryzmatami, przez które odbiera się rzeczywistość subiektywnie. Równie ważne jest też wywołanie emocji. W swoich kompozycjach szczególną wagę przywiązuję do koloru odpowiadającego za nacechowanie dzieła wrażeniami i skojarzeniami. Nie sugeruję się chwilową modą w sztuce, lecz cenię sobie indywidualizm, dzięki któremu malarstwo wydaje się być ponadczasowe oraz wolne od kontekstów. Staram się, aby każdy obraz był swego rodzaju grą intelektualną, dlatego też nie nadaję pracom tytułów, mają one być zagadką, którą odbiorca powinien odczytać samodzielnie."