Artystkę inspirują rozmaite zapisy graficzne stosowane w naukach ścisłych, takich jak fizyka czy statystyka, których używa jako formalnego budulca swoich prac. Jej celowym założeniem, swojego rodzaju grą z odbiorcą, jest to, aby w tych pozornie abstrakcyjnych obrazach odnaleźć kolejne, niekoniecznie właściwe znaczenia. Z tego powodu nie tytułuje swoich prac - zależy jej na swobodzie interpretacji, którą pozostawia odbiorcom.

W latach 2007-12 studiowała na wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.W roku 2012 obroniła dyplom w pracowni mistrzowskiej prof. Jarosława Modzelewskiego. Specjalizacja główna w pracowni wiedzy o działaniach i strukturach wizualnych pod kierunkiem prof. Jacka Dyrzyńskiego. Specjalizacja dodatkowa w pracowni tkaniny artystycznej pod kierunkiem prof. Doroty Grynczel.

57
Zuzanna PIĘTKOWSKA (ur. 1986, Warszawa)

Bez tytułu, 2013 r.

technika własna/płótno, 100 x 100 cm
sygnowany, datowany i opisany na odwrociu: `ZUZANNA PIĘTKOWSKA | BEZ TYTUŁU 2013 | TECHNIKA WŁASNA NA PŁÓTNIE 100 x 100 CM`

WYSTAWIANY:
- "Czyste przeżycie geometrycznej zabawy, choć bez zrozumienia definicji i czegokolwiek innego", wystawa indywidualna, Galeria Promocyjna, Warszawa, 11-29.06.2014

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Artystkę inspirują rozmaite zapisy graficzne stosowane w naukach ścisłych, takich jak fizyka czy statystyka, których używa jako formalnego budulca swoich prac. Jej celowym założeniem, swojego rodzaju grą z odbiorcą, jest to, aby w tych pozornie abstrakcyjnych obrazach odnaleźć kolejne, niekoniecznie właściwe znaczenia. Z tego powodu nie tytułuje swoich prac - zależy jej na swobodzie interpretacji, którą pozostawia odbiorcom.

W latach 2007-12 studiowała na wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.W roku 2012 obroniła dyplom w pracowni mistrzowskiej prof. Jarosława Modzelewskiego. Specjalizacja główna w pracowni wiedzy o działaniach i strukturach wizualnych pod kierunkiem prof. Jacka Dyrzyńskiego. Specjalizacja dodatkowa w pracowni tkaniny artystycznej pod kierunkiem prof. Doroty Grynczel.