Absolwent Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom uzyskał w pracowni prof. Leszka Misiaka. Debiutował w 2009 r. wystawą „Science & Fiction” w Galerii Zderzak w Krakowie. W czerwcu 2016 roku odbyła się jego indywidualna wystawa „Nie-do-patrzenia” w Galerii Arttrakt. Dawid Czycz jest finalistą 42. Biennale Malarstwa „Bielska Jesień”. Jego wystawy indywidualne obejmują m.in. „O wadach”, „Ciała stałe” i „Woodland” w Galerii Zderzak w Krakowie. Brał także udział w wielu wystawach grupowych, takich jak m.in. „The Day When the Circus Arrives” w Yuki-Sis Gallery w Tokio, „Somnambulant Eve” w Wrong Door Gallery w Londynie, „Artyści z Krakowa. Generacja 1980-1990” w Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie, „(Nie) dotykaj! Haptyczne aspekty sztuki polskiej po 1945 roku” w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu czy „Takt” w Starak Foundation w Warszawie.
olej na płótnie, 42 x 50 cm.
Praca sygnowana
Absolwent Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom uzyskał w pracowni prof. Leszka Misiaka. Debiutował w 2009 r. wystawą „Science & Fiction” w Galerii Zderzak w Krakowie. W czerwcu 2016 roku odbyła się jego indywidualna wystawa „Nie-do-patrzenia” w Galerii Arttrakt. Dawid Czycz jest finalistą 42. Biennale Malarstwa „Bielska Jesień”. Jego wystawy indywidualne obejmują m.in. „O wadach”, „Ciała stałe” i „Woodland” w Galerii Zderzak w Krakowie. Brał także udział w wielu wystawach grupowych, takich jak m.in. „The Day When the Circus Arrives” w Yuki-Sis Gallery w Tokio, „Somnambulant Eve” w Wrong Door Gallery w Londynie, „Artyści z Krakowa. Generacja 1980-1990” w Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie, „(Nie) dotykaj! Haptyczne aspekty sztuki polskiej po 1945 roku” w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu czy „Takt” w Starak Foundation w Warszawie.