Ilustracja do bajki "Magiczny Las" autorstwa Magdaleny Stoch. Bajka została wydana w ramach Serii Małego Klubu Bunkra Sztuki w 2011 roku.
Seria MKBS to cykl książek dla dzieci powstający w wyniku współpracy zaproszonych pisarzy i pisarek z artystami i artystkami wizualnymi. Książki wpisują się w nurt bajek antydyskryminacyjnych, które poprzez oddziaływanie na dziecięcą wyobraźnię i pobudzanie empatii uczą akceptowania własnych niedoskonałości. Sugerują, że każdy z nas jest inny, a różnorodność to zaleta, a nie wada. Opowiadanym w książkach historiom towarzyszą ilustracje, których podstawowym celem jest uwrażliwianie estetyczne dzieci już od najmłodszych lat. Książki wpisują się w tradycję tak zwanych picture books, czyli książek, w których ilustracje i tekst są równie ważne i pozostają ze sobą w dialogu.

Przemek Czepurko. Malarz i rysownik. Jest twórcą obiektów, wideo, instalacji, projektów site-specific. Jego działania lokują się na krawędzi dyscyplin, oscylują wokół wątków katastrofy i niepowodzenia rozumianych w kategoriach rytuału.

17
Przemek CZEPURKO

Bez tytułu, 2011

tusz na papierze
33 cm x 45 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Ilustracja do bajki "Magiczny Las" autorstwa Magdaleny Stoch. Bajka została wydana w ramach Serii Małego Klubu Bunkra Sztuki w 2011 roku.
Seria MKBS to cykl książek dla dzieci powstający w wyniku współpracy zaproszonych pisarzy i pisarek z artystami i artystkami wizualnymi. Książki wpisują się w nurt bajek antydyskryminacyjnych, które poprzez oddziaływanie na dziecięcą wyobraźnię i pobudzanie empatii uczą akceptowania własnych niedoskonałości. Sugerują, że każdy z nas jest inny, a różnorodność to zaleta, a nie wada. Opowiadanym w książkach historiom towarzyszą ilustracje, których podstawowym celem jest uwrażliwianie estetyczne dzieci już od najmłodszych lat. Książki wpisują się w tradycję tak zwanych picture books, czyli książek, w których ilustracje i tekst są równie ważne i pozostają ze sobą w dialogu.

Przemek Czepurko. Malarz i rysownik. Jest twórcą obiektów, wideo, instalacji, projektów site-specific. Jego działania lokują się na krawędzi dyscyplin, oscylują wokół wątków katastrofy i niepowodzenia rozumianych w kategoriach rytuału.