W latach 1965-1971 studiował na Wydziale Malarstwa warszawskiej ASP w pracowni Krystyny Łady-Studnickiej. Następnie do 1986 r. wykładał tamże. Był stypendystą Stedelijk Museum w Amsterdamie (1981, 1983) i Atelierhaus Worpswede (1985). Miał liczne wystawy indywidualne w kraju i za granicą (m.in. w Musée d`Art Contemporain w Nimes, 1991 i w Zachęcie, 1994) oraz brał udział w wielu wystawach zbiorowych, np. w Biennale w Sydney (1984), Międzynarodowym
Festiwalu Malarstwa w Cagnes-sur-Mer (1982, 1984), Biennale Sztuki w Sčo Paulo (1987, 1994) i Documenta IX w Kassel (1992). Jest laureatem Nagrody im. Jana Cybisa za 1999 r.
Od końca lat 80. tematem jego obrazów stał się, traktowany raczej umownie, pejzaż. Często wykorzystuje motyw mórz południowych, ukazując dwie stykające się płaszczyzny o różnych barwach, które symbolizują morze i niebo spotykające się na linii horyzontu. Zestawia kilka płócien, również zachodzących na siebie, w jedną kompozycję. Zastosowanie w tym obrazie różnych odcieni niebieskiego, od błękitu po granat, rozmalowywanych długimi i szerokimi pociągnięciami pędzla, daje efekt kojarzący się z ruchem fal morskich.
olej na płótnie, 54,3 x 66,5 cm (złączone cztery blejtramy o wym. ok. 27,1 x 33,1 cm), sygnowany na odwrocie (na płótnie) "2004 / T. Ciecierski"
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiW latach 1965-1971 studiował na Wydziale Malarstwa warszawskiej ASP w pracowni Krystyny Łady-Studnickiej. Następnie do 1986 r. wykładał tamże. Był stypendystą Stedelijk Museum w Amsterdamie (1981, 1983) i Atelierhaus Worpswede (1985). Miał liczne wystawy indywidualne w kraju i za granicą (m.in. w Musée d`Art Contemporain w Nimes, 1991 i w Zachęcie, 1994) oraz brał udział w wielu wystawach zbiorowych, np. w Biennale w Sydney (1984), Międzynarodowym
Festiwalu Malarstwa w Cagnes-sur-Mer (1982, 1984), Biennale Sztuki w Sčo Paulo (1987, 1994) i Documenta IX w Kassel (1992). Jest laureatem Nagrody im. Jana Cybisa za 1999 r.
Od końca lat 80. tematem jego obrazów stał się, traktowany raczej umownie, pejzaż. Często wykorzystuje motyw mórz południowych, ukazując dwie stykające się płaszczyzny o różnych barwach, które symbolizują morze i niebo spotykające się na linii horyzontu. Zestawia kilka płócien, również zachodzących na siebie, w jedną kompozycję. Zastosowanie w tym obrazie różnych odcieni niebieskiego, od błękitu po granat, rozmalowywanych długimi i szerokimi pociągnięciami pędzla, daje efekt kojarzący się z ruchem fal morskich.