Komentarz autorski:

Samozapłon
Projekt Samozapłon metaforycznie odnosi się do teorii i wiedzy w zakresie sztuki, istnienia wielu ścierających się dyskursów, które wywołują ogniska zapalne. Prace dotyczą zagadnienia opisu i śledzą możliwości różnych mediów, dzięki którym taki opis jest możliwy. Nieustanne odwołania do istniejących już obrazów czy tekstów powodują dalsze przetworzenia. Każda próba przełożenia ,,informacji" wiąże się z częściową jej utratą. Przy realizacji tego projektu wykorzystałam różne sposoby obrazowania (m.in. malarstwo, fotografię, cyfrową, symulację, druk).W poszczególnych pracach śledziłam podobieństwa formalne. Każda z prac jest fragmentaryczną wypowiedzią i wymaga dopełnienia poprzez inne medium. W efekcie wszystkie prace wchodzące w skład tego projektu wzajemnie się ,,komentują". Między wszystkimi sposobami obrazowania istnieje uderzające podobieństwo w warstwie wizualnej ale punktem mojego zainteresowania są różnice i niezgodności - każda z nich odsyła do zupełnie innych porządków i znaczeń.

68
Małgorzata SZYMANKIEWICZ (ur. 1980)

bez tytułu 192 (Ryzy)

Technika: akryl na płótnie
Data powstania: 2012
Wymiary: 102 x 122 cm
Sygnatura: Małgorzata Szymankiewicz 2012

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Komentarz autorski:

Samozapłon
Projekt Samozapłon metaforycznie odnosi się do teorii i wiedzy w zakresie sztuki, istnienia wielu ścierających się dyskursów, które wywołują ogniska zapalne. Prace dotyczą zagadnienia opisu i śledzą możliwości różnych mediów, dzięki którym taki opis jest możliwy. Nieustanne odwołania do istniejących już obrazów czy tekstów powodują dalsze przetworzenia. Każda próba przełożenia ,,informacji" wiąże się z częściową jej utratą. Przy realizacji tego projektu wykorzystałam różne sposoby obrazowania (m.in. malarstwo, fotografię, cyfrową, symulację, druk).W poszczególnych pracach śledziłam podobieństwa formalne. Każda z prac jest fragmentaryczną wypowiedzią i wymaga dopełnienia poprzez inne medium. W efekcie wszystkie prace wchodzące w skład tego projektu wzajemnie się ,,komentują". Między wszystkimi sposobami obrazowania istnieje uderzające podobieństwo w warstwie wizualnej ale punktem mojego zainteresowania są różnice i niezgodności - każda z nich odsyła do zupełnie innych porządków i znaczeń.