Jedna z pierwszych realizacji artystki wykonanych z użyciem szpilek, które od końca lat 70. stały się podstawowym tworzywem jej prac, zarówno monumentalnych obrazów jak instalacji i obiektów przestrzennych. Początkowo były to głównie prace na papierze, w których miejsca krzyżowania się szpilek były maskowane cienkimi pasemkami waty. Rytmiczne układy połyskujących, metalowych szpilek tworzyły abstrakcyjne, falujące struktury.
1980
assamblage, metalowe szpilki, wata, czerwona farba olejna, czarny karton, 69 x 49,5 cm
Jedna z pierwszych realizacji artystki wykonanych z użyciem szpilek, które od końca lat 70. stały się podstawowym tworzywem jej prac, zarówno monumentalnych obrazów jak instalacji i obiektów przestrzennych. Początkowo były to głównie prace na papierze, w których miejsca krzyżowania się szpilek były maskowane cienkimi pasemkami waty. Rytmiczne układy połyskujących, metalowych szpilek tworzyły abstrakcyjne, falujące struktury.