Studiował na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie pod kierunkiem W. Taranczewskiego, T. Łakomskiego i C. Rzepińskiego. Artysta nie mieścił się w kanonach awangardowych poszukiwań sztuki lat 60. i 70., jego twórczość przez długi czas pozostawała w cieniu życia artystycznego. Sytuacja zmieniła się w latach 80. ? po wystawie w MNW i w sopockim BWA został uznany za prekursora "polskiej ekspresji" i "kontynuatora figuracji lat 50.". Malował przede wszystkim najbliższe otoczenie, ubogie zaułki Kazimierza, portrety przyjaciół i rodziny, często tworząc na odwrocie płócien i blejtramach, eksponując brzydotę i obsceniczność. Obecnie prace artysty znajdują się w zbiorach wielu polskich muzeów sztuki, a także w zbiorach prywatnych, zarówno w kraju, jak i za granicą.
technika własna, płótno, 189 x 162 cm,
sygn. l.d.: WO\' 94. Stan do konserwacji ? odpryśnięcia malatury.
Studiował na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie pod kierunkiem W. Taranczewskiego, T. Łakomskiego i C. Rzepińskiego. Artysta nie mieścił się w kanonach awangardowych poszukiwań sztuki lat 60. i 70., jego twórczość przez długi czas pozostawała w cieniu życia artystycznego. Sytuacja zmieniła się w latach 80. ? po wystawie w MNW i w sopockim BWA został uznany za prekursora "polskiej ekspresji" i "kontynuatora figuracji lat 50.". Malował przede wszystkim najbliższe otoczenie, ubogie zaułki Kazimierza, portrety przyjaciół i rodziny, często tworząc na odwrocie płócien i blejtramach, eksponując brzydotę i obsceniczność. Obecnie prace artysty znajdują się w zbiorach wielu polskich muzeów sztuki, a także w zbiorach prywatnych, zarówno w kraju, jak i za granicą.