Historia modelu
DB7 zadebiutował na Targach motoryzacyjnych w Genewie w marcu 1993 i rok później trafił do produkcji. Pod maską znalazł się rzędowy silnik 6-cylindrowy o pojemności 3228cm3 i mocy 355 koni mechanicznych. Był dostępny z 5-biegową skrzynią manualną i 4-biegowym automatem. Główny projektant modelu DB7 Ian Callum opracowując bryłę korzystał z platformy Jaguara XJS, wprowadzając jednocześnie kilka zmian, co spowodowało również niższe koszta produkcji. W 1996 zaprezentowano wersję ze składanym dachem, a trzy lata później podstawowa wersja została zastąpiona przez znacznie bardziej agresywną odmianę V12 Vantage. Model DB7 pozwolił marce wejść na nowy poziom, otworzył ją na nową klientelę, ratując przed bankructwem i wytyczył kierunek designu, który był z sukcesem kontyuowany w modelu DB9.

Historia egzemplarza
Prezentowany przez Ardor Auctions egzemplarz jest pojazdem przeznaczonym pierwotnie na rynek amerykański. Po sprowadzeniu do Polski przez specjalistyczny warsztat samochodów brytyjskich został on wyposażony w przedni zderzak od późniejszej wersji V12 Vantage, oraz felgi z modelu Vantage type V8 z 2006 roku, pod które stworzono odpowiednie dystanse. Auto jest także wyposażone w przelotowy wydech co dodaje niewątpliwie charakteru jego sześciocylindrowej jednostce. Karoseria prezentuje się dobrze z kilkoma małymi defektami, wnętrze jest zachowane w bardzo dobrym stanie. Jest to bardzo ciekawa propozycja oryginalnego GT z końca lat 90.

34
Aston Martin DB7 1997

Wyposażony w stylistyczny pakiet modelu vantage
W bardzo ciekawym zestawieniu kolorystycznym
Numer nadwozia: SCFAA2123VK101656

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
DB7 zadebiutował na Targach motoryzacyjnych w Genewie w marcu 1993 i rok później trafił do produkcji. Pod maską znalazł się rzędowy silnik 6-cylindrowy o pojemności 3228cm3 i mocy 355 koni mechanicznych. Był dostępny z 5-biegową skrzynią manualną i 4-biegowym automatem. Główny projektant modelu DB7 Ian Callum opracowując bryłę korzystał z platformy Jaguara XJS, wprowadzając jednocześnie kilka zmian, co spowodowało również niższe koszta produkcji. W 1996 zaprezentowano wersję ze składanym dachem, a trzy lata później podstawowa wersja została zastąpiona przez znacznie bardziej agresywną odmianę V12 Vantage. Model DB7 pozwolił marce wejść na nowy poziom, otworzył ją na nową klientelę, ratując przed bankructwem i wytyczył kierunek designu, który był z sukcesem kontyuowany w modelu DB9.

Historia egzemplarza
Prezentowany przez Ardor Auctions egzemplarz jest pojazdem przeznaczonym pierwotnie na rynek amerykański. Po sprowadzeniu do Polski przez specjalistyczny warsztat samochodów brytyjskich został on wyposażony w przedni zderzak od późniejszej wersji V12 Vantage, oraz felgi z modelu Vantage type V8 z 2006 roku, pod które stworzono odpowiednie dystanse. Auto jest także wyposażone w przelotowy wydech co dodaje niewątpliwie charakteru jego sześciocylindrowej jednostce. Karoseria prezentuje się dobrze z kilkoma małymi defektami, wnętrze jest zachowane w bardzo dobrym stanie. Jest to bardzo ciekawa propozycja oryginalnego GT z końca lat 90.