Rysowniczka, autorka obiektów. Studiowała w warszawskiej ASP w latach 1965-1971: malarstwo (początkowo w pracowni Juliusza Stadnickiego, następnie pod kierunkiem Artura Nachta-Samborskiego), grafikę (w pracowni Józefa Pakulskiego) oraz tkaninę artystyczną (u Aliny Śledziewskiej). Dyplom z malarstwa uzyskała w pracowni Michała Byliny. Tworzyła niezwykle nastrojowe rysunki (przede wszystkim ascetyczne pejzaże, pojedyncze elementy z nich wyekstrahowane - kamień, droga, pole) i charakterystyczne drobne obiekty, w których wykorzystywała znalezione przedmioty (np. pudełka od zapałek). Na wymowę prac artystki silnie oddziaływały jej własne doświadczenia - śmierć matki wpłynęła na powstanie melancholijnych prac Przeczucie bólu i Mastaba, zdarzenia związane ze stanem wojennym wywołały cykl czarnych gór.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%.
- Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.

6
Krystiana ROBB-NARBUTT (Warszawa 1945-2006))

Ani Moby Dick ani biała wyspa

technika własna/papier, 14 x 24 cm
opisany na odwrociu: "ani moby dick ani biała wyspa" technika własna na tekt.'

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Rysowniczka, autorka obiektów. Studiowała w warszawskiej ASP w latach 1965-1971: malarstwo (początkowo w pracowni Juliusza Stadnickiego, następnie pod kierunkiem Artura Nachta-Samborskiego), grafikę (w pracowni Józefa Pakulskiego) oraz tkaninę artystyczną (u Aliny Śledziewskiej). Dyplom z malarstwa uzyskała w pracowni Michała Byliny. Tworzyła niezwykle nastrojowe rysunki (przede wszystkim ascetyczne pejzaże, pojedyncze elementy z nich wyekstrahowane - kamień, droga, pole) i charakterystyczne drobne obiekty, w których wykorzystywała znalezione przedmioty (np. pudełka od zapałek). Na wymowę prac artystki silnie oddziaływały jej własne doświadczenia - śmierć matki wpłynęła na powstanie melancholijnych prac Przeczucie bólu i Mastaba, zdarzenia związane ze stanem wojennym wywołały cykl czarnych gór.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%.
- Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.