Podstawa z gładką, kwadratową plintą z brązu, wyżej cylindryczny cokół toczony z marmuru, opasany dołem laurowym wieńcem z brązu złoconego, ozdobiony na brzuścu festonami z łańcuszków mocowanych trzema kokardami do lica cokołu. Podstawa samej rzeźby opasana perełkami. Figurka nagiego, skrzydlatego Amora uchwyconego w biegu, z łukiem w prawej ręce i trąbką przytkniętą do ust w lewej dłoni; w pasie przytroczony pusty kołczan, prze pierś przewieszona szeroka szarfa z dzwoneczkami; u stóp porzucona pacynka wyobrażająca błazna.
brąz złocony, marmur czerwony, z żyłkami; wys. 32 cm, szer. 13 cm, głęb. 17 cm.
Francja, 4 ćw. XIX w.
Podstawa z gładką, kwadratową plintą z brązu, wyżej cylindryczny cokół toczony z marmuru, opasany dołem laurowym wieńcem z brązu złoconego, ozdobiony na brzuścu festonami z łańcuszków mocowanych trzema kokardami do lica cokołu. Podstawa samej rzeźby opasana perełkami. Figurka nagiego, skrzydlatego Amora uchwyconego w biegu, z łukiem w prawej ręce i trąbką przytkniętą do ust w lewej dłoni; w pasie przytroczony pusty kołczan, prze pierś przewieszona szeroka szarfa z dzwoneczkami; u stóp porzucona pacynka wyobrażająca błazna.