Wśród dzieł R.A. Zutta wymienia się głowy z brązu (GłowaRzymianina,1910, Rzymska dziewczynka, 1912), projekt studni z figurami, relief nagrobny, portret z kolorowego marmuru, monety ze srebra, medale za zasługi i medale pamiątkowe, aparaty kościelne. Wykonywał też przedmioty z majoliki (Studium portretowe, 1908). Tworzył również małe rze¼by z porcelany i terrakoty, a także projekty fresków. Jego obrazy (studia portretowe i krajobrazowe) cechuje dekoracyjność i świetlany koloryt.
Rze¼biarz, malarz, medalier, złotnik. Kształcił się w akademii w Karlsruhe, potem w Monachium, gdzie uczył się rzemiosła artystycznego u nieznanego z nazwiska złotnika i kamieniarza. Rysował karykatury do "Simplizissmusa" i do "Simplizissmus-Kalendar". Następnie wyjechał do Florencji, gdzie studio-wał sztukę renesansu, szczególnie zaś zajmował się małą plastyką. Po trzech latach powrócił do Monachium, gdzie wziął udział w wystawie rzemiosła artystycznego (pokazał rze¼by i medaliony) w 1912 roku. W latach 1912-1924 pracował jako wykładowca obróbki metali oraz metali szlachetnych w Szkole Rzemiosł Artystycznych w Budapeszcie. Sprawował też funkcję kierownika Wschodnio-Niemieckich Warsztatów, Spółki ds. Wydawnictw i Zbytu oraz Instytutu ds. Uszlachetniania Pracy w Nysie.
Ceramika szkliwiona; wys. 22 cm
Stan zachowania: ułamane lewe skrzydło.
Wśród dzieł R.A. Zutta wymienia się głowy z brązu (GłowaRzymianina,1910, Rzymska dziewczynka, 1912), projekt studni z figurami, relief nagrobny, portret z kolorowego marmuru, monety ze srebra, medale za zasługi i medale pamiątkowe, aparaty kościelne. Wykonywał też przedmioty z majoliki (Studium portretowe, 1908). Tworzył również małe rze¼by z porcelany i terrakoty, a także projekty fresków. Jego obrazy (studia portretowe i krajobrazowe) cechuje dekoracyjność i świetlany koloryt.
Rze¼biarz, malarz, medalier, złotnik. Kształcił się w akademii w Karlsruhe, potem w Monachium, gdzie uczył się rzemiosła artystycznego u nieznanego z nazwiska złotnika i kamieniarza. Rysował karykatury do "Simplizissmusa" i do "Simplizissmus-Kalendar". Następnie wyjechał do Florencji, gdzie studio-wał sztukę renesansu, szczególnie zaś zajmował się małą plastyką. Po trzech latach powrócił do Monachium, gdzie wziął udział w wystawie rzemiosła artystycznego (pokazał rze¼by i medaliony) w 1912 roku. W latach 1912-1924 pracował jako wykładowca obróbki metali oraz metali szlachetnych w Szkole Rzemiosł Artystycznych w Budapeszcie. Sprawował też funkcję kierownika Wschodnio-Niemieckich Warsztatów, Spółki ds. Wydawnictw i Zbytu oraz Instytutu ds. Uszlachetniania Pracy w Nysie.