Absolwentka Filozofii na Uniwersytecie Szczecińskim. Przez pewien czas studiowała medycynę by później zostać wyrzuconą z ASP. Artystka cieszy się z tego faktu ponieważ oderwanie od standardowo przyjętych idei kształcenia artystycznego gwarantuje jej satysfakcjonującą perspektywę, a studia filozoficzne dały jej wiele narzędzi analitycznych. Najważniejsze wystawy: Emergent Art Space, San Francisco (2012); Ilustracje do opowiadań Charlesa Bukowskiego - 13 MUZ, Szczecin (2012); Biennale InternazionaleL'InsicioneAcquiTerme Premio Acqui (2013); Publikacje w czasopismach "NIE" Jerzego Urbana, HesaInprint (Finlandia), MommaTried (USA), "EmergentFeminist Art in Poland" praca doktorancka dr Anny Światłowskiej. W pracy nad obrazem artystka kieruje się metodą paranoiczno-krytyczną, jej największym marzeniem jest wywołanie międzynarodowej wojny w sztuce.
olej na płótnie, 50 x 80 cm
Sygnowany na odwrocie: ‘"Adela" grudzień 2017, 50 x 80 Pieczyńska’
Absolwentka Filozofii na Uniwersytecie Szczecińskim. Przez pewien czas studiowała medycynę by później zostać wyrzuconą z ASP. Artystka cieszy się z tego faktu ponieważ oderwanie od standardowo przyjętych idei kształcenia artystycznego gwarantuje jej satysfakcjonującą perspektywę, a studia filozoficzne dały jej wiele narzędzi analitycznych. Najważniejsze wystawy: Emergent Art Space, San Francisco (2012); Ilustracje do opowiadań Charlesa Bukowskiego - 13 MUZ, Szczecin (2012); Biennale InternazionaleL'InsicioneAcquiTerme Premio Acqui (2013); Publikacje w czasopismach "NIE" Jerzego Urbana, HesaInprint (Finlandia), MommaTried (USA), "EmergentFeminist Art in Poland" praca doktorancka dr Anny Światłowskiej. W pracy nad obrazem artystka kieruje się metodą paranoiczno-krytyczną, jej największym marzeniem jest wywołanie międzynarodowej wojny w sztuce.