na odwrocie nalepka papierowa: Depozyt 1928 | ks. Ludwiki | z hr. Krasńskich | Czartoryskiej; olejną farbą wypisany numer według inwentarza muzealnego: D.M.N.K.-Cz 94
Obrazy pochodzą ze zbiorów rodziny książąt Czartoryskich. Były przechowywane w zbiorach Muzeum Czartoryskich w Krakowie od roku 1928 jako depozyt rodziny Czartoryskich, złożony przez księżnę Marię z Krasińskich Czartoryską.
Obrazy stanowią pendant, reprezentują tendencję w malarstwie, która łączy się stylistycznie z prądami umysłowymi XVIII wieku, a mianowicie z sentymentalizmem, którego główne założenia można śledzić w dalszym rozwoju malarstwa doby Biedermeier. Być może autorem obrazów był malarz niemieckojęzyczny tworzący pod pewnym wpływem artystów flamandzkich.
po 7 000

84
osiemnastowieczny Malarz

-

Karmienie drobiu
olej, deska; 31,8 x 42 cm;
na odwrocie nalepka papierowa: Depozyt 1928 | ks. Ludwiki | z hr. Krasńskich | Czartoryskiej; olejną farbą wypisany numer według inwentarza muzealnego: D.M.N.K.-Cz 70


Zaganianie gęsi
olej, deska; 32 x 42 cm;

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

na odwrocie nalepka papierowa: Depozyt 1928 | ks. Ludwiki | z hr. Krasńskich | Czartoryskiej; olejną farbą wypisany numer według inwentarza muzealnego: D.M.N.K.-Cz 94
Obrazy pochodzą ze zbiorów rodziny książąt Czartoryskich. Były przechowywane w zbiorach Muzeum Czartoryskich w Krakowie od roku 1928 jako depozyt rodziny Czartoryskich, złożony przez księżnę Marię z Krasińskich Czartoryską.
Obrazy stanowią pendant, reprezentują tendencję w malarstwie, która łączy się stylistycznie z prądami umysłowymi XVIII wieku, a mianowicie z sentymentalizmem, którego główne założenia można śledzić w dalszym rozwoju malarstwa doby Biedermeier. Być może autorem obrazów był malarz niemieckojęzyczny tworzący pod pewnym wpływem artystów flamandzkich.
po 7 000