Intensywny program targowy w połowie października w Paryżu wzbogacił The Salon by NADA & The Community w 10 dzielnicy miasta. NADA (The New Art Dealers Alliance) jest organizacją non-profit, kultywującą ideę wspierania rozwoju młodych i nowych głosów w sztuce współczesnej poprzez całoroczne działania na ich rzecz, w tym właśnie poprzez organizację targów sztuki. Te w Paryżu trwały od 17 do 20 października, prezentując widowni prace z pogranicza wielu dziedzin artystycznych twórców z całego świata. Galerie prezentujące tu swoją ofertę należą do sieci The New Art Dealers Alliance i The Community Paris, działające na rzecz rozwoju sztuki, muzyki, mody. Flagowe hasła programu NADA to: wspólnota, uczestnictwo i edukacja.
Podczas The Salon by NADA & The Community Polskę reprezentowała Galeria LETO prowadzona przez Martę Kołakowską. Jej przestrzeń na parterze wzbudzała zainteresowanie licznego grona kolekcjonerów i sympatyków sztuki. Na targi NADA przygotowała prezentację trzech artystek poruszających się w różnych technikach: Kai Gadomskiej, Marty Nadolle i Iku Kawaguchi.
__________________________________
Galeria LETO
_____________________________